Děkujeme za pochopení.
O18n33d79ř40e79j 96N80o17v53á71k
Podle mého názoru, úhel by neměl být nulový, protože to nevypadá vůbec pěkně. Ani to není přirozené. Člověk se zpravidla soustředí na nějaký objekt a osy jeho očí se sbližují a protínají se na objektu, který sleduje. Proto jsem vždycky při mých pokusech s 3D se nějakým způsobem snažil aby překryv v místě, kam se má člověk koukat, byl co nejmenší, ideálně, aby v tom místě fotografie nejvíce lícovaly. Vlastní úhel pak má vliv na to, jak člověk vnímá rozměry sledovaného objektu. Tak například pomocí dvou fotografií jsem nafotil model hradu tak, že vypadal jako skutečný a foceny z vrtulníku. Nebo naopak skutečný hrad, který vypadal jako model. Vždy to byla záležitost nastavení úhlu.
U 3D filmů je to trochu problém, protože je nutné divákův pohled ještě více vést a je třeba stále sledovat, kam se má koukat. Když se to nepodaří, budou diváka z filmu bolet hlava
P93a42v76e23l 79K96r85e41j94č55í63ř
A můžu se zeptat, v čem nebo jak jste si výsledné obrázky prohlížel?
P38a85v90e77l 82K50r66e24j28č48í26ř
To mám palec za to, že jsem tě tam nezmínil?
- Počet článků 167
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2176x