Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Draggo

6. 10. 2010 13:47
S takovymi debilnimi casopisy

je skoda ztracet cas a nejak dlouze nad nimi hloubat.:-P

0 0
možnosti
ZH

zdenysek

6. 10. 2010 13:39
trochu statistiky

na reflexu zase bylo, že 20% mužů předstírá orgasmus. Jen teď nevím, zda těch 20% je nad rámec těch 65% procent, co předstírají erekci - to by v součtu znamenalo, že pouze 15% mužů souloží s erekcí a dosáhne orgasmu, nebo je to zahrnuto do těch 65% - to by zase znamenalo, že 45% mužů sice předstírá erekci, ale zato dosáhne orgasmu... :-)   

0 0
možnosti

rezjir rezjir

6. 10. 2010 13:13
Je to možné

jednou jsem připustil při čtení jednoho blogu, že jsem v podobném stavu. Příznávám, že jsem to pouze předstíral. Ve skutečnosti jsem byl zděšen intelektuální úrovní blogu.

Když jsem to napsal v komentáři, hned jsem byl o 100 dukátů chudší, dodnes nechápu proč.

0 0
možnosti
MM

Vosiczka

6. 10. 2010 13:13
No, já doufám, že se někdo přihlásí.

Jsem totiž také zvědav, jak se taková věc předstírá a zároveň se mi snad zodpoví i druhá otázka: Kdo si (proboha) tyhle časopisy kupuje?

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.