Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Alka.24

18. 2. 2010 22:31
No a to

si představte, že jsem v outlooku zaregistrovala meil na mého muže a přišlo na něj od Velkého bratra abych se zaregistrovala..Jak to mohlo zjistit moje jméno, tak to je mi záhada. Koukala jsem fakt nevěřícně..

0 0
možnosti
PK

dolch

18. 2. 2010 22:36
Re: No a to

Už o nás vědí všechno, musíme se s tím smířit. Jedině zahodit mobil a utéct do Kanadských hvozdů :-)

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

18. 2. 2010 22:27
teorie social networking

vznikla nekdy v sedmdesatych letech, FB a dalsi pouze technologicky delaji to co kdosi popsal. Algoritmus je znamej, staci si vypatrat co to social networking je.....a pak velmi jednoduse pochopit jednu vec....ta sit se UCI.

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.