Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bullterrier.se.smeje@seznam.cz

1. 2. 2010 15:39
Stejné šílenosti se šíří i do Linuxu.

Jako vzorovou ukázku uvádím GRUB -> GRUB2. Co v jednom trvá 10 sekund, v druhém práce na minuty, když víte co dělat ;-D. A když nevíte, tak si zhroutíte zavaděč a proklejete vývojáře do pátého kolena. ;-)

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 15:44
Re: Stejné šílenosti se šíří i do Linuxu.

Jo, to je pravda, Linux nám taky ošklivě bují. Co miluju nejvíc, je MONO :-)

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

1. 2. 2010 14:49
sice nejsem programator,

ale hezke. Zapomnel jste napsat, ze bezna predstava je, ze linuxaci nedelaji nic jineho, nez ze po nocich kompiluji kernel :-) (to jsem slysel casto, je snad jakesi zakllinadlo MS).

Jinak registry je rozumna myslenka, kdyby bylo pevne stanovene co kde je a nejak se to resilo. takhle je to jen velky bordel. Jinak mi prijde super prave to linuxove reseni, ze vse je v konfguracich, clovek snadno zmeni konfiguraci, lip najde chybu...

Dalsi velke zlo MS mi prislo sdileni knihoven (to uz je dneska snad poresene), kdy vsechny dll byly v jednom miste a ruzne programy si tyto dll prepisovaly upravou pro sebe na miru, takze proste nekdy 2 ruzne programy navzajem nechodily. A bordel sw se hromadil v systemovem adresari...

0 0
možnosti
I

ivabublan

1. 2. 2010 17:58
Re: sice nejsem programator,

Dobry programator uz ma dlouha leta jine moznosti nez registry. Ja registry napriklad nepouzil jiz pres 8 let.

Ten "guru" z clanku popisuje veci z minuleho tisicileti....

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

1. 2. 2010 14:43
Mám pro vás geniální návrh

Pokud se vám Windows nelíbí tak ho nepoužívejte.

Microsoft něco nabízí a vy si to nejste povinen ani zakoupit, ani to nejste povinen používat.

Pokud po vás někdo chce výsledky aby fungovali v MS sytému tak je to váš problém a vy si nějak poraďte. To není problém Microsoftu.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

1. 2. 2010 14:48
Re: Mám pro vás geniální návrh

A že vám pod Windows jde špatně programovat?

Buďte rád že vám tam vůbec programovat jde...

Windos je proprietální produkt a kdyby Microsoft opravdu chtěl tak ho může napsat tak že pod ním poběží jen produkty Microsoftu.

Microsoft opravdu není nijak povinnen umožňovat vydělávat konkurenci na jeho produktu.

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark II

1. 2. 2010 11:53
Mám pro Vás řešení

Udělejte pohovor a jděte makat k MS. Možná pochopíte, že i MS jsou lidé, kteří největší problém vidí v lidech jako Vy ... nebo jako já (počítačový skoroanalfabet). :-P Problém nikdy není v software, ale v těch pitomých lidech, co si vždy navymýšlí milión nesmyslů. Programátor tomu musí jen dát fazonu a zajistit, že to celé bude fungovat = je to výsledek mnoha kompromisů .... ostatně jako celá lidská existence a lidská společnost.;-)

Hezký den a netrapte se MS softem.

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 13:23
Re: Mám pro Vás řešení

Díky za povzbuzení. Zanadával jsem si a už se netrápím :-)

0 0
možnosti
JA

jiand38

1. 2. 2010 11:39
Někde se stala chyba

..srovnávat NT 3.51 s XP,Vistama,7...??? NT byl serverový OS, zbytek patří na klienty.

A nadávat na "bordel" v reg. a nyní i v souborovém systému? Proč si ve firmě prostě nenastavíte politiky a bez souhlasu admina vám "normální" uživatel nezapíše ani ..nic :-)

Pracuji jako správce systému od roku 97, takže jsem měl tu čest pracovat už se zmiňovanými NT3.51 a věřte mi, že bych vám to nepřál

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 11:46
Re: Někde se stala chyba

Srovnávám spíš NT 4 SP 5 nebo 6. I NT 4 před SP 5 ještě nějaké ty mušky měly. Ale pak už to byl systém, s kterým bych si dodneška klidně vystačil.

A s tím registrem je to složitější. Samozřejmě, že když už to jednou vím, tak si s tím nějak poradím. Vytáčí mě ale ta nesmyslná změna přístupu.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

1. 2. 2010 11:25
specifický článek

...díky tomu, že je článek psán pro celkem dost specifickou skupinu, asi tu nebudeš mít tisíce chápavých reakcí....

....já s tebou v mnohém souhlasím. S registry jsem bojoval taky, uživatelské nastavení složek mě přivádí blízko šílenství...... dokonce jsem se vrátil k používání ini (většinou v adresáři samotné aplikace), abych měl nějakou jistotu, že mě "revoluce" MS nesemele....

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 11:28
Re: specifický článek

Já v podstatě taky, akorát místo ini používám xml, neb MS XML parser je už na všech podporovaných systémech. Ale přeci jenom jsem ještě do toho registru dával dvě katičký informace. No, nějak si s tím poradím.

0 0
možnosti
O

oslik

1. 2. 2010 11:24
Mno, kolego,

nevím, jakou třídu aplikací programujete. Pro aplikace, které píšu já, je .NET velmi dobrou volbou.

Co se týče srovnání COM a .NET, pak COM je dost hrůza. Jednak přístup k objektům je dost nešikovný, jednak spadne-li někde něco, pak objekt klidně zůstává trčet v paměti. A že občas k nějakým výjimkám dochází, jistě víte. Jako pokus o sdílení kódu to beru, opravdu slušně je princip realizován až v .NET.

Nevím, jak je to dnes, ale .NET byl původně de facto COM objekt. Z toho samozřejmě plynuly vzájemné závislosti.

Co se týče komunikace objektů na síti, pak DCOM byla hotová tragédie. Rozchodit něco takového bylo často nad lidské síly. V .NET je vzdálená komunikace na zcela jiné úrovni - konečně to funguje.

.NET a Java. Jistá inspirace tu sice je, ale .NET je také silně inspirován myšlenkou realizovanou v Delphi. Proto, že MS přetáhl od Borlandu klíčového vizonáře, a to pana Hejlsberga.

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 11:38
Re: Mno, kolego,

Dělám hlavně aplikace pro desktopy, nejčastěji databáze. Na to mi stačí ADO. U .NETu mě úplně nejvíc štve, jak je to Visual Studio šíleně pomalý. A to i na velmi slušném stroji. .NET nebyl původně COM objekt, je to úplně jiná architektura i filozofie. To, že .NET aplikace umí načíst COM objekty umožňují nějaké knihovny pro interoperabilitu. Jinak v .NETu může programovat skoro každý, otázka je, zda je to výhoda.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

1. 2. 2010 11:23
Připomínáte mě jednoho uklízeče,

co se údajně rozčiloval, že lidé dělají bordel a on to musí uklízet. Když mu bylo řečeno, že kdyby lidé bordel nedělali, tak nemá práci. Tak se prý zamyslel a řekl, že takto o tom neuvažoval.

Více co pracovních míst vytváří stát svými účetními, daňovými, mzdovými výmysly? Kdyby třeba byla jen jedna daň bez těch výjimek...

Mám Windows 7 a opravdu je to po dlouhé době něco, co funguje tak, že nenadávám od rána do večera a dokonce i na slabších notebook a netbook.

Co si tedy stěžujete, máte práci, živíte se tím že "uklízíte" ten bordel po Microsoftu, který tak vytváří spoustu pracovních míst. P.P.

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 11:31
Re: Připomínáte mě jednoho uklízeče,

Jasně, máte pravdu. Ale můžu si snad občas trochu zanadávat, ne?

0 0
možnosti
ŠF

Štefan

1. 2. 2010 11:22
Nadšení uživatelé aplikací

Zdravím, mnoho postřehů...ale o ničem. Stejně by ste mohl napsat i o jiných operačných systémech.

Píšu aplikace pro Windows/Office/web už 12 let, a zákazníci a uživatelé jsou nadšenými uživateli těchto aplikací. Poslední rok i pro iPhone a MacOS, a nevěřte prvnímu dojmu, problémy tam jsou taky...ale od toho je naše práce je řešit.

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 2. 2010 11:24
Re: Nadšení uživatelé aplikací

Berte to tak, že mě prostě zase jednou naštvali, tak jsem si zanadával, a ulevilo se mi :-)

0 0
možnosti
LK

kodat

1. 2. 2010 11:18
Jednoduché řešení

Pokud máš problémy s programováním pro windows, tak programuj pro jiný OS.

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.