Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Don don

28. 10. 2009 21:33
no

tak to tedy ne. Dilatace času má co dělat s relativní rychlostí. Ne s gravitací

0 0
možnosti
K

K-D

28. 10. 2009 21:21
Nemohu souhlasit

Vše se musí ověřit experimentem. Ten jsem udělal už před lety. Hodinky prošly praním i ždímáním. Ještě je mám schované - ukazují stále stejný čas.

0 0
možnosti
FF

ftf

28. 10. 2009 21:16
Nemáte pravdu

Já jednou hodinky v pračce se ždímačkou nechal a zpomalily tak, že uplně zastavily...;-)

0 0
možnosti
B

buldogg

28. 10. 2009 20:59
chci se zeptat

myslíte to tak,že záleží na velikosti objektu,ke kterému přitažlivost funguje? je nějaká podobnost například s velikostí a dobou života hmyzu a v protikladu k tomu třeba daleko větších živočichů?

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.