Mých šest stop a čtyři palce

Rád bych se tímto článkem připojil k iniciativě kolegy Poláka. Ovšem nebude mi přáno, neb potřebných 193 centimetrů prostě nemám.

Ale měl jsem kdysi známého a ten měl dokonce šest stop a devět palců! Bezmála sedm stop. Jednou jsem si s ním dal sraz v nějakým pajzlu v Glasgowě. Dorazil jsem dřív než on a bylo tam docela narváno. Tak jsem to tam tak procházel a rozhlížel se po lokále, a v tom se mě nějaký místní štamgast zeptal, jestli někoho hledám.

"Hledám jednoho vysokýho kamaráda."

Chlapík se rozhlíd a povídá: "Není to támhleten?", a ukazoval přitom na nějakýho prcka, který měl slabých 190 cm.

"Ne" opáčím já. "Ten, kterýho hledám, je OPRAVDU vysokej."

"A kolik má?", ptá se ten bodrý muž. Již poučen nějakým tím stykem se skotským národem vím, že mu nemůžu říct "208". Musím mu to naservírovat pěkně po jejich.

"Sedm stop", povídám. Chlapík nevěřícně koulí očima. Vypadá, že nestrpí špťouchlata a bude bitka. V tom se jeho zrak upne ke vchodu do hospody a omluvně zamumlá: "Tak to bude asi tenhle."

Můj kamarád právě sehnutý prolézá vchodovými dveřmi ...

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Pavel Krejčíř | středa 6.2.2013 9:10 | karma článku: 8,96 | přečteno: 492x
  • Další články autora

Pavel Krejčíř

3D z hlubin dávnověku

2.2.2015 v 8:30 | Karma: 7,69