Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý. Nebudeme se bát fraktálního vlka nic. R^

Já tu sérii vlastně začal proto, že jsem si potřeboval otestovat jeden software. No a pak, když už jsem si napsal tu funkci na J a M množinu, tak jsem to rozvinul v sérii.

A musím se přiznat, že mě vedou spíš pohnutky estetické než matematické, ona jedna moje známá ty obrázky používá jako ilustrace, takže jí ty lepší "koníky" pod stolem posílám.

(já vím, na Internetu je těch koníků hafo, ale znáte ženský - oni to chtěj mít všechno upečený doma...)

0 0
možnosti
PK

No já jsem původně dumal nad něčím úplně jiným, ale nepovedlo se to, a místo plánované funkce z toho vypadlo zajímavé obarvování množin. Tak jsem to zužitkoval aspoň takhle :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem jen čekal, kdy to nevydržíš .))

0 0
možnosti
PK

No když už ses angažoval i ty, tak jsem taky musel :-)

1 0
možnosti

:-) Ano, stále plati, že když dva dělají totéž, není to totéž.:-D Díky za potvrzení.:-)

0 0
možnosti
PK

A tak teď nevím, jestli je to dobře nebo špatně :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.