Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já se pro změnu popasoval pomocí Gpatred, správy disků, mount manageru, boot manageru, a příkazové řádky ... o formátování daného oddílu s XPéčky, jeho trvalému přirazení pomocí změny fsdisk do předem pomocí mkdir nadefinovaného bodu za /home...a provedl jsem editaci bootovacího menu v Grub2 tak, že PC nabíhá bez toho menu a bez zmínky, že tam někdy XPé byly :)) Jo...a také jsem pochopil význam "sudo"...ale stálo mne to vše hodiny studia :))

0 0
možnosti
PK

R^Úžasný, to vypadá, že už jsi pokročilejší, než já ;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.