Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jelikož mám rád 3D slony, vrhám sem karmu jako potravu pro ně, Pavle. S tím, že je mi o 55 let víc, už zřejmě nic neudělám. Ale jo, zatím i tak DOBRÝ! Kadel B je svědek;-D

1 0
možnosti
PK

Zdravím Horste. To o 55 let víc myslíte než mě? To už by Vám bylo 100, musíte číst pořádně ;-) Jinak děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
PJ

Ha, zrada!

A čím si to MPO mám prohlídnout? Jakým softem?

0 0
možnosti
PK

Píšu to částečně v minulém článku, i když ne úplně jasně. MPO si můžete prohlédnou především na 3D televizi. Jednoduše ho nahrajte na flashku a strčte do televize. Pokud 3D televizi nemáte, tak potřebujete aspoň 3D monitor, a k tomu asi opravdu nějaký soft, ale to nevím jaký. Pokud nemáte ani 3D televizi ani 3D monitor, pak si ho neprohlídnete. Leda byste měl zmíněné Nintendo 3DS nebo fotoaparát Fujifilm Finepix Real 3D - pak si soubor přeneste do tohoto zařízení.

Tahle série je určena hlavně pro majitele 3D televizí. Zjistil jsem totiž, že i v mém okolí znám dost lidí, kteří si 3D televizi před časem pořídili, ale prakticky k ničemu ji nevyužívají. Z toho soudím, že takových lidí bude dost i mezi čtenáři blogu, a třeba si zkusí ty moje fotky prohlédnout.

Jinak k software na 3D fotografie se určitě ještě v nějakém dalším díle dostanu.

0 0
možnosti
Foto

neměl jsem ani páru o tom, jak je to stará technologie...ale že tahle módní vlna odezní, to se čekat dalo :) Dík R^

1 0
možnosti
PK

Nemáš zač, já to pro Tebe (a ty dvě další osoby, co to čtou) píšu rád :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.