Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P43e28t70r 20B18u24c44h63t44a

18. 4. 2014 18:06

Dobrý den pane Krejčíř, promiňte že Vám píši do diskuse. Chtěl jsem Vás jen poprosit o e-mail nebo nějakou obdobnou formu osobní komunikace :-). Můj e-mail je P.B.Boss@seznam.cz

0 0
možnosti
Foto

Nemám 3D bednu, tedy nemohu sloužit jako pomocný objekt :) 

Včera jsem zkoušel instalovat Xubuntu na starší laptop :) Nejdříve jsem stáhnul iso cd z jejich stránek, abych zjistil, že ... má 830MB a na běžné cd ho nedostanu :)) Tak jsem si naformátoval na fat32 flash a mixnul to iso tam...abych vzápětí v biosu laptopu zjistil, že nepodporuje bootování z USB :))

0 0
možnosti

Stáhni si nějaký NET install ISO, ty jsou malé, tak kolem 150 MB, na CDéčko se ti vejde. On si pak najde síť a zbytek si postahuje během instalace z repozitářů. Jen musíš mít připojení na internet, ale to předpokládám máš.

1 0
možnosti

Co 3D fotografie. To já když jsem za svých mladých let se svým budoucím manželem fotila pouze černobíle a pak vyvolávala v komoře fotky, to byly teprve ty pravé skvosty;-D.

Sice jsou už takové teď zastřené, tak kouzlo z nich nezmizelo. Kam se na ně hrabou takové 3D fotky;-)

0 0
možnosti

O tom nepochybuji. Vždyť to píšu, že to s pravým fotografickým uměním (kde má pochopitelně černobílá fotografie své čestné místo) nijak nesouvisí. Ale klidně se přijďte příště zase podívat :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS