Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tak pokud jde o takovou malichernost, jako dočasné odebrání CD mechaniky do prvního restartu, tak tím bych se vůbec nevzrušoval. Windows mají mnohem lepší nasírací chuťovky - například když člověk omylem zmáčkne kombinaci kláves, která způsobí nějakou nechtěnou změnu a pak jako blbec hledá, jak to vrátit zpět, protože si pochopitelně nevybaví, co vlastně zmáčkl. :-)

0 0
možnosti
PK

No jo, chuťovek je tam dost. Ale mě to odebrání CD tenkrát večer tak vytočilo, že jsem viděl jen dvě možnosti. Buďto rozšlapu notebook, nebo si ulevím na blogu. Rozhodl jsem se pro druhou možnost a i díky tomu vám dnes mohu odpovědět :-)

0 0
možnosti
Foto

Windows je takový pytlíček plný překvapení.....já si k Mikuláši naděl(i/a)l osmičky....to teprvá je správná hra na schovku.;-D

0 0
možnosti
PK

Jo osmičky taky doma jedny máme. Na nic se mi líbí, že jakási obdoba Control Panelu je dostupná jak z metra, tak z desktopu, ale v tom vyvolaném z metra zdaleka nejsou všechna nastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Fakt stačilo restartnout?:))

0 0
možnosti
PK

U mě jo, ale jak píšu - možná jsem měl mimořádné štěstí :-)

1 0
možnosti
JK

J85a17n 18K21ř43í21ž

9. 2. 2014 11:12

A co použít bod obnovy?

Vybrat nejbližší starší,odkliknout a počkat.

0 0
možnosti
PK

Nevím a už to nevyzkouším, protože jsem to restartoval. A dobrovolně to znovu odebírat nebudu, abych zkoušel, co udělá bod obnovy. Ale samozřejmě budu rád, když to vyzkoušíte a dáte mi tady vědět. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Nedávno mi bylo dvacet. Nadělal se kolem toho docela humbuk, později tomu začali říkat sametová revoluce. Teď se živím jako programátor-guru s vedlejší funkcí "Viktor Čistič". To znamená, že likviduji škody, které napáchali jiní. Kdo likviduje škody po mně, to opravdu netuším. Jo, a v diskusích už nevystupuji pod nickem dolch, ani pod žádným jiným.