Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímalo by mne, kde se v žebříčku v porovnání s ruským pivem umístily Louny?

0 0
možnosti

Louny? Alice, ty už neexistují, teď se "Louny" vaří někde v Krušovicích. Ty krušovický jsem snad ještě ani nepil, ale pokud se dobře pamatuji na ty staré, tak byly srovnatelné se Žateckým Gusem :-)

1 0
možnosti

ВЫДЕРЖАННОЕ ASI BUDE ZRALÉ

0 0
možnosti
Foto

Jak dlouho a v jaké míře jsi je testoval? ;-D

0 0
možnosti

Testoval jsem 4 dny, a jak píšu, v míře ne příliš velké, protože se mi za to nechtělo utrácet moc peněz. V hospodě jsem byl jenom jednou a to na dvě (to byl ten Ožralý Datel), zbytek jsem si tahal z Billy na hotel :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS